REPRESENTACIÓN DE LOS PADRES Y MADRES DEL ALUMNADO DE 4 AÑOS "ARROSA KOLORE " 2019

BARANDIARAN MUSEOAN

PERCEPCIÓN DEL ALUMNADO MENOR DE EDAD SOBRE EL CONSUMO DE DROGAS

"BARRASKILOAREN BIDEAN"

25 de NOVIEMBRE

Las alumnas y alumnos de 4º, 5º y 6º curso de Educación Primaria han tenido la oportunidad de disfrutar de los sketch representados por el grupo "FAMILILAK" de padres y madres del centro que trabajan contra la violencia de género.

"KOLORETAKO MUNDUAN ELKARTASUNA" REPRESENTACIÓN TEATRAL DE LOS PADRES Y MADRES DEL ALUMNADO DE 3 AÑOS

EXCURSIONES MONTAÑERAS 2017-2018

2016KO AZAROAK 25A GAINZURIN

A

ZAROAK 25 Aurten ere “Emakumeenganako indarkeriaren kontrako nazioarteko eguna”-k dakarren aldarrikapenarekin bat egin nahi izan dugu Gainzurin, indarkeriari buruzko hausnarketa bultzatuz. Alde batetik, egunerokoak diren baina askotan hain erraz antzematen ez diren indarkeri egoerak azalarazi ondoren, ikastetxean gertatzen den edozein bortizkeri egoera arbuiatzeko ikasleen inplikazioa landu genuen. Bestaldetik, biolentziaren aurkako txertorik onena samurtasuna dela iritzita, denok emakumeak zein gizonak, neskak, mutilak, gazteak zaharrak… goxotasuna adierazteko eta jasotzeko beharra dugula azpimarratu nahi izan genuen. Horretarako, samurtasuna adierazten zuten argazkiak eskatu genizkien familiei eta, ostiral arratsaldean, bidalitako argazkiak elkarrekin ikusteko geletara gonbidatu genituen.